Miksi investoida kymmeniä tuhansia euroja lämmitysjärjestelmään?

Me investoimme, huollamme ja valvomme laitteistoa, sekä optimoimme energiankulutusta, jotta sinun säästösi ovat mahdollisimman suuret ja arkesi mahdollisimman mukava. Kuukausittainen palvelumaksumme on vakaa, se on sidottu yleiseen elinkustannusindeksiin. Kulujen jakautuminen tasaisesti helpottaa arjen suunnittelua, kun kaikki kustannukset ovat tiedossa pitkälle tulevaisuuteen. Harva meistä suunnittelee talouteensa ylijäämää yllättävien korjauksien varalle, joten huonoimmassa tapauksessa tällaiset kustannukset voivat pilata esimerkiksi lomanviettosuunnitelmat, joka tapauksessa nostavat sterssitasoa.

Usein kysyttyä (UKK)

Kaikki kustannukset tiedossa pitkälle tulevaisuuteen

Palvelumallin valitseminen ei tarkoita mistään luopumista, säästöä syntyy joka tapauksessa kun tarkastelemme energia- ja huoltokustannuksia. Saattaa olla yllättävä tieto, että me suomalaiset vaihdamme keskimäärin asuntoa noin seitsemän vuoden välein. Palvelumallin erinomaisuus piileekin juuri tässä. Asukas joka talossa kulloinkin asuu, maksaa lämmitysjärjestelmästään juuri siltä ajalta, kun sitä käyttää.

  • Ennakointia ja säästöä 5-20 % lämmityskustannuksiin
  • Huolettomuutta kotiin ja talouteen
  • Suuri palvelus ympäristölle

Tutustu palvelusopimuksiin

Usein kysyttyä

Mitä teen jos laitteisto ei toimi?

Ota yhteyttä meidän asiakaspalveluun, p. 020 730 5333 tai yhtey[email protected] ja otamme teihin yhteyttä pikimmiten, jotta ongelma saadaan poistettua. Vasteaikamme vikatilanteissa on n. 12h vikatilanteen kriittisyys huomioiden.

Mikä on maksuehto?

Maksuehto on 14 pv netto. Laskutamme palvelumme kuukausittain.

Miten mitoitan oikean ratkaisun?

Laitteiston mitoittamiseen vaikuttaa olennaisesti kiinteistön koko ja aiempi kulutushistoria. Tämän pohjalta me varmistamme kulloinkin riittävän järjestelmän ja otamme siitä vastuun.

Voiko palvelu todella sisältää kaiken tähän hintaan?

Palvelumme sisältää kaiken suunnittelusta aina huoltoihin ja korjauksiin asti. Asiakkaan on todella helppo laskea omat kiinteät kulunsa ilman yllätyksiä.

Miten jäännösarvo määräytyy?

Siten että laitteen kokonaiskustannus on jaettu laitteen teknisen käyttöiän mukaan sopimusehdoissa mainitulla kk-määrällä. Jokainen kuukausittain maksettu palvelumaksu pienentää jäännösarvoa. Jäännösarvo on siis sitä pienempi, mitä pidempään sopimus on ollut voimassa.

Miten sopimuksen voi irtisanoa?

Sopimus on irtisanottavissa milloin tahansa. Sopimuksen irtisanomisen yhteydessä maksetaan jäännösarvo.

Kuinka pitkä sopimus on?

Sopimus on toistaiseksi voimassa oleva ja irtisanottavissa aina sopimuskausittain.

Kuinka pitkä takuu laitteistoissa on?

Vastaamme laitteistoista täysimääräisesti sopimuksen ollessa voimassa.

Kuinka kauan asentaminen kestää?

Asennustyöt kohteessa pyritään toteuttamaan yhden työpäivän aikana kiinteistön koosta riippuen. Vesi- ja lämpökatko pyritään pitämään mahdollisimman lyhyenä, tarvittaessa toteutamme väliaikaisen lämmityksen sähkökattilalla.

Mitä jää asiakkaan vastuulle?

Ilmalämpöpumppuratkaisussa asiakkaan vastuulle jää ainoastaan suodattimen imurointi noin 2-3 kertaa vuodessa.

Mitä jatkuva palvelu sisältää?

Palvelun sisältö on kattava; se sisältää suunnittelun, asennuksen, huollot ja korjaukset sopimuskauden aikana sekä konsultoinnin ja opastukset laitteen käytössä.